Cum vă ajutăm să creșteți?

Toate modulele Dynamics conlucrează pentru a gestiona procese comerciale pe parcursul întregului ciclu comercial: Vânzare, Servicii clienți, Activități în teren, Operațional, Management de proiect, Marketing și Analiza Afacerii

Marketing: Identificarea și gestiunea clienților potențiali

Datele au devenit noua monedă, iar organizațiile pot crea și avea acces la mai multe date, mai repede ca oricând. Provocarea este cum să o transformăm în inteligență care generează acțiuni și conduce la rezultate. Microsoft Dynamics 365 pentru marketing vă ajută să gestionați și să automatizați: campaniile cu mai multe canale, selectarea și prioritizarea clienților potențiali, gestionarea evenimentelor, inteligență artificială și raportări. Încearcă portalul de marketing https://marketing.dynamixrm.ro/demo/

Vânzări: de la client potențial la factură, teritorii, competitori, obiective


Nu există două afaceri care să fie identice. Chiar și întreprinderile care aparțin de aceeași industrie pot avea o terminologie diferită pe care o folosesc sau cum se referă la anumite concepte de afaceri. Modulul configurabil de vânzări Microsoft Dynamics CRM este un instrument care ajută la facilitarea strategiei de management a relațiilor cu clienții în orice organizație. Diferitele elemente ale modulului de vânzări se pot aplica diferitelor companii și pot susține procesele de afaceri, obiectivele și strategiile prin gestionarea: Procesului de vânzare (de la client potențial, oportunitate, ofertă, comanda la factură), Catalogului de produse, Listelor de prețuri, Listelor de discounturi, Teritoriilor de vânzări, Concurență, Monedelor, Unităților de măsură, Măsurătorilor și obiectivelor, precum și Analiza vânzărilor și raportare.

Servicii Clienți

Probabil că toți am avut cel puțin o experiență neplăcută în serviciul clienților la un moment dat. Și ați auzit vreodată această vorbă, când cineva are o experiență bună de serviciu, ei vor spune unei persoane; când au o experiență rea, vor spune la zece? În general, este mai scump să pierzi un client existent decât să câștigi unul nou. Cu toate acestea, există indicii despre cât de important este serviciul pentru clienți și cât de important este ca agenții de servicii pentru clienți să poată gestiona problemele clienților într-un mod rapid și eficient. Pentru a putea face acest lucru, este necesar ca agenții să aibă toate informațiile pertinente în fața lor, cum ar fi: Cine este clientul? Ce probleme are acesta? Are și alte probleme? Sunt legate? A avut aceste probleme în trecut? Ce s-a făcut pentru a le rezolva? Există un articol care vă ajută la rezolvarea problemei? Are un contract de service cu noi? Acestea sunt toate întrebări pe care agenții le vor întreba probabil atunci când lucrează cu problemele clienților. Modulul de servicii pentru clienți pentru Microsoft Dynamics 365 se concentrează asupra modului în care o organizație poate spori satisfacția clienților prin automatizarea proceselor de afaceri și a instrumentelor valoroase prin: gestionarea cazurilor, conversia cazurilor din e-mail, gestionarea SLA, gestionarea drepturilor, organizarea activităților utilizând cozile, gestionarea scripturilor și articolelor necesare agenților.

Aflați părerea clienților

Este într-adevăr din ce în ce mai important ca atunci când lucrați cu clienții dvs., să doriți să îi implicați. De aceea vedeți că o mulțime de organizații fac portalurile să interacționeze mai mult cu clienții lor, deoarece doresc să le ofere un mediu controlat pe care să-l poată accesa acei clienți și să acționeze în baza acestor informații.
Și acesta este într-adevăr un domeniu în care această Dynamics 365 Vocea Clientului pentru vânzări și service intră în joc. Oferindu-vă posibilitatea de a contacta clienții în mod proactiv și de a colecta informații pe baza acelor lucruri, pe care să le utilizați ulterior pentru marketing. Cum vom aborda clienții noștri? Care sunt produsele și serviciile de care oamenii sunt interesați? Există domenii, dintr-o ofertă de servicii, cu care am putea ieși și ne-am integra mai bine sau am putea vinde mai bine din această perspectivă? Modulul furnizează aceste informații în timp real de la clienții dvs.

Management de proiect


Microsoft Dynamics 365 pentru automatizarea serviciilor de proiect vă ajută să vă construiți o relație de încredere între clienți și o reputație solidă pentru a oferi experiențe remarcabile în proiecte. Modulul de automatizare a serviciilor de proiect extinde Dynamics 365 pentru a oferi un singur sistem de implicare a clienților pentru vânzări, gestiunea resurselor, livrare și facturare, calcularea profitabilității, crearea de contracte, calcularea devizelor și generarea pontajelor de lucru. Instrumentele de planificare a proiectelor și șabloanele facilitează managerilor de vânzări să colaboreze cu managerii de proiect pentru a estima și defini munca, astfel încât costurile, eforturile și valoarea vânzărilor să fie clare la prezentarea propunerii finale.

Gestiunea activităților in teren

Când vă gândiți la modul în care funcționează afacerile de azi, gestiunea activităților în teren reprezintă o adevărată componentă majoră în peisajul actual al serviciilor pentru clienți, mai ales dacă vă gândiți la toate tipurile de medii în care tehnicienii sau oamenii se vor deplasa și vor interacționa de fapt cu clienții în unele situații. 
A avea o soluție optimizată pentru gestiunea activităților în teren este esențială pentru acest aspect. Nu numai că este critic pentru ceea ce veți oferi astăzi clienților dvs., dar când vă uitați spre ce se îndreaptă lumea actuală, cum ar fi Internetul lucrurilor și mașinile care învăță, dacă aveți o bază solidă construită pentru implementarea serviciului dvs. de teren, aceasta va contribui într-adevăr la îmbunătățirea a ceea ce furnizați clienților dvs., pentru că acum puteți ajunge chiar și în unele dintre analizele de predicție și puteți începe să anticipați cu adevărat lucrurile înainte de a se întâmpla și să devină mai mult un model proactiv, spre deosebire de un model reactiv.
Modulul Dynamics 365 pentru gestiunea activităților în teren vă ajută să economisiți combustibilul prin optimizarea traseelor, alocarea celei mai bune resurse, gestionarea stocurilor din depozitele mobile, prin procesul de generare a ordinelor, programare și expediere, livrare de servicii, revizie și facturare.

Gestiunea Rețelelor Sociale

Viteza cu care facem afaceri și numărul de canale pe care le folosim pentru a face acest lucru, ambele cresc rapid. Angajații și clienții au o gamă largă de opțiuni atunci când vine vorba de comunicare, iar canalele de social media sunt componente esențiale ale călătoriei clienților, deoarece clienții se conectează cu marca dvs., cu angajații dvs. și cu ceilalți.
Social media nu mai este retrogradată la un anumit număr selectat în departamentul de marketing. Imputerniciți un set mai larg de angajați și conectați-vă cu clienții utilizând Dynamics 365 Social Engagement.
Modulul de gestiune a rețelelor sociale pune social media la îndemâna echipelor dvs. de vânzări, a agenților de servicii pentru clienți și a tuturor celor din întreaga organizație. Agenții de servicii se pot întâlni cu clienții pe canalul ales de ei - prin intermediul rețelelor sociale sau prin canale mai tradiționale de servicii - pentru a rezolva problemele în mod eficient. Echipele de vânzări pot colecta informații, pot conduce surse noi și pot construi credibilitate prin vânzarea socială. Marketerii pot măsura și gestiona reputația mărcii. Angajații din orice rol pot folosi cunoștințele sociale pentru a înțelege mai bine vocea clientului. Puteți să valorificați puterea socială a mass-mediei pentru a merge dincolo de plăceri sau acțiuni pentru a crea rezultate de afaceri reale și măsurabile.

Competitie Internă


Microsoft Dynamics 365 - Gamifications este o soluție care permite angajaților să participe la competiții individuale sau pe echipe care îi motivează să obțină anumite KPI predefinite, oferind premii, privilegii și recunoaștere.
Soluția se bazează pe activități distractive, care implică activități de colaborare și competiție pentru a spori performanța și participarea. Angajații concurează în jocuri cu teme sportive, proiecte de echipe sau rădăcini pentru echipele lor preferate. Soluția încurajează în mod unic participarea mai largă prin implicarea mai multor angajați în joc.
Organizațiile văd performanța sporită, productivitatea și adoptarea aplicațiilor de afaceri. KPI-urile de performanță se bazează pe orice activitate urmărită de Dynamics 365, cum ar fi cele create, tranzacțiile închise, produsele specifice vândute, cazurile rezolvate, timpii de apel ai apelurilor și depunerile de pontaj.

Analiza Afacerii

Modulul de Analiza Afacerii pentru Microsoft Dynamics 365 din vânzări și servicii clienți furnizează componentele pentru a pune vânzările și serviciile pentru clienți în fruntea strategiei inteligente de implicare a clienților într-o organizație. Se concentrează asupra modului în care o organizație poate utiliza o bază de date a articolelor bazei de cunoștințe pentru a crea un mediu în care utilizatorii pot oferi cu ușurință răspunsuri standard la întrebările clienților. Tablouri de bord în timp real, precum și câteva dintre instrumentele analitice de bază pentru a oferi perspective asupra modului de îmbunătățire a rentabilității vânzărilor și a serviciului clienți.
Tablourile de bord PowerBI vă oferă o vizualizare de 360 ​​de grade a afacerii dvs. cu tablouri de bord în timp real conectate la cele mai importante date de afaceri.
Când creați un nou tablou de bord în PowerBI, puteți adăuga toate vizualizările multiple una câte una și le puteți plasa oriunde ați alege. Există deja o mare varietate de vizualizări pentru a alege, dar puteți, de asemenea, să le importați pe cele personalizate din alte surse externe.

DynamiXRM S.R.L


Date facturare:
CUI: RO 34632290
Nr.Reg.Com.: J40/6996/2015
Sediu Social: Șos. Colentina nr.2B, Sector 2, București, România

LOCATII


Sediul Bucuresti: Spectrum Business Center, Șoseaua Mihai Bravu, 62 A, Sector2
Email:
Fix:
Mobil:

Sediul Mures: Bulevardul Cetatii, nr. 1, Birou 2, Tg. Mures
Email:
Fix:
Mobil:

Lasați un Mesaj

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență completă. Vă rugăm să citiți politica de confidențialitate. Prin continuarea utilizării acestui site confirmați că sunteți de acord cu această politică.